poniedziałek, 12 czerwca 2017

Korzystam z ostatnich chwil dzieciństwa.


Tak po prostu zaczynam pisać. Włączyłam muzykę i jestem skłonna do działania. Tak klimatycznie się czyje, aż dziwnie. Jakbym miała się zaraz popłakać. Lubię pisać, muszę to przyznać. Mam też "zniechęty". Postanowiłam, że będę robić posty do przodu ? Coś w tym stylu. Od września jestem w ostatniej klasie gimnazjum, a za około cztery miesiące ją kończę. Testy tuż, tuż, a ja zamiast się uczyć leżę i obijam się. A to, bo nie mogę się skupić, ściany są ciekawsze, jestem zmęczona, nie wiem od czego zacząć. W końcu co do czego przyjdzie z myślą, że umiem olewam to. A potem dziwie się, że znowu dostałam trójkę. Znienawidzoną ocenę, która ostatnim czasem mnie prześladuję. Również w czerwcu kończę szesnaście lat w co w ogóle nie wierze. Dwa lata i osiemnastka. Takie powolne wkraczanie w dorosłość.  Jeszcze nie jestem przygotowana na to. Pamiętam czasy kiedy razem przyjaciółką bawiłam się w dom, szkołę, biuro czy inne tego typu zabawy. Chętnie wróciłabym do tych czasów. Pomyśleć, że moja mama w moim wieku jeszcze się bawiła. Oczywiście, nie ma co zaprzeczać gdyż mogłabym jeszcze to robić, lecz to nie jest to co kiedyś. Czuję się przy tym staro. Również oglądam bajki i czuję, że nigdy z tego nie wyrosnę, są coraz gorsze co niektóre. Brakuję mi kilku bajek w tv, dlatego czasami oglądam na yt. Czasy się zmieniają i to bardzo. Ostatnim czasem kupiłyśmy sobie nawet piasek kinetyczny. Rozważaliśmy nad kupnem praktycznie cały dzień, aż w końcu to zrobiłyśmy. Nie wiem czy było to trafne, bo raz się pobawiłam i odłożyłam. No nie ma się czemu dziwić, zawsze tak robiłam. Byłam, jestem i będę dzieckiem.  Czasami nie mogę patrzeć na dzieci z podstawówki, mające telefony. Pamiętam, że zawsze w tym wieku chciałam mieć też taki telefon tylko i wyłącznie po to aby pobrać 'Pou" lub "Subway Surfes".

DZIECIŃSTWO - Najlepszy okres w życiu! Korzystaj póki możesz.















3 komentarze:

  1. Ojej, pamiętam, że jak ja byłam w 3 gimnazjum, myślałam IDENTYCZNIE! Ale powiem Ci, że nie masz się czym przejmować, owszem to będzie coś innego, ale Twoje myślenie się nie zmieni :)Dalej będziesz chciała być dzieckiem i to nic złego.
    Powodzenia i trzymaj się! Będzie dobrze, mówi to starsza koleżanka! :)
    bezatramentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. That wings are beautiful.

    Enjoy sale up to 50% off* on selected items. Visit store - JC Unique Wholesale

    OdpowiedzUsuń