sobota, 13 sierpnia 2016

Zanim się obejrzysz już może tego nie być.


Wstając rano z łóżka, czując tę niechęć podnoszenia się. Oczy za mgłą, usta sklejone, ręka zdrętwiała. Idąc do łazienki, patrząc w lustro widzę siebie. Zaspaną, naturalną siebie. Włosy rozczochrane, każdy kosmyk w inną stronę. Czując się źle, zaczynam przemywać twarz zimną wodą, mydło, szczoteczka, pasta. Wracam do pokoju, ścielę łóżko, ubieram się i idę przygotować śniadanie. Kroję bułki, i daję żółty ser, oczywiście nie zapominając o maśle. Wkładam na talerz i idę oglądać telewizję. Potem sprzątam i umawiam się na 12 z przyjaciółka w parku. Kiedy już jestem blisko słyszę odgłos nadjeżdżających aut. Nagle samochód zaczyna głośno hamować. Pisk opon przestraszył mnie aż odskoczyłam. Odwracam głowę, a tam moja przyjaciółka, leży na ulicy nie przytomna. Krew była wszędzie. Szybkim tempem podbiegłam, wyciągając telefon. Po policzkach ciekły mi łzy.Chciałam zadzwonić na 112, lecz zrobił to  ktoś inny.




To odgłos mojego alarmu, który wyciągnął mnie ze snu.

Chcąc wyłączyć budzik, otarłam łzy ręką. Położyłam się jeszcze na chwilę i odetchnęłam z ulgą. Próbowałam nie myśleć, ale to niewykonalne. Byłam bliska płaczu, lecz nie pozwoliłam na to. Chciałam być twarda i nie myśleć o tym, że coś takiego mogłoby się wydarzyć. "To tylko cholerny sen". Powtarzałam cały czas, lecz nie dochodziło to do mnie.







5 komentarzy:

  1. Przeraziłaś swoim wstępem,uwierzyłam,że stało to,co opisałaś,stało się naprawdę o_0. Mimo to,post z sensem:)

    https://yume-hime-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstęp na prawdę jest przerażający ale na szczęście okazało się, że to tylko zły sen! Uff! Ja mam swoją kochaną Justynkę bez, której ie wyobrażam sobie życia <3

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystraszyłam sie serio 😨😍świetny post
    Hihi i te zdjęcia kocham mocno ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post i pomysł na niego :)

    https://styleofthemall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój post daje wiele do myślenia, bardzo mi się podoba.

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń