niedziela, 5 czerwca 2016

Czasem trzeba odpocząć od Internetu.


Od pewnego czasu wszystko dziwnie się układa. Oczywiście u mnie. Mam dość internetu. Chciałabym  chociaż na 2 dni  go wyłączyć. Ciekawa jestem jakby ludzie zareagowali. Niektórzy są tak uzależnieni że nie potrafią oderwać się od ekranu. Tak pomyśleć ile spędziłam czasu przed laptopem, telefonem. Dużo straciłam przez ten czas. Zamiast przeczytać książkę, wyjść na dwór wolałam oglądać Youtuba... Od tego wszystkiego robi mi się nie dobrze. Coraz głupsze rzeczy są w sieci. Strach pomyśleć co będzie za kilka lat.
W wakacje spróbuję go ograniczyć i spędzić ten czas aktywnie.


Długo mnie nie było. Prace domowe, sprawdziany, kartkówki nadal są.
Został jeszcze tydzień do wystawienia ocen, ostatni czas na ich poprawianie. Szczerze to nie mogę doczekać się 25 czerwca, pierwszy dzień wakacji.
Moje postanowienia?

+ Jak najmniej korzystać z internetu.
+ Spędzać czas na dworze.
+ Rozwijać swoje zainteresowania.
+ PISAĆ REGULARNIE!!!! (muszę wbić to do głowy)
   
Nie mam pewności czy to wyjdzie. Zapewne dużo rzeczy jeszcze przyjdzie mi namyśl, lecz te są najważniejsze. 







 
 Zdjęcia zrobiłam dawno, lecz dopiero teraz udało się wstawić :))        Modelka 

Oczywiście, każdy komentarz jest mile widziany i motywujący :*
Jeżeli wszystko przeczytałeś/aś daj znać jak się podobało oraz czy lubicie czytać TAGI?  Do zobaczenia ! 

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjecia! A i życzę powodzenia co do postanowień :* Ja też właśnie bym bardzo chciała ograniczyć Internet, w wakacje się postaram :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj BIEGAMY ! :* Weny Aguś weny życzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia . Życzę powodzenia co do postanowień ;)
    http://patrycjaalicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super postanowienia, powodzenia w ich realizowaniu. Ślicznie zdjęcia :*
    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń