środa, 23 marca 2016

Być sobą, to ważna sprawa!


Każdy zawsze chce być najlepszy.  Ale to znaczy że ma udawać kogoś kim tak naprawdę nie jest?
Bardzo dużo osób tak robi.  Ja praktycznie znam to z własnego doświadczenia.
Zazwyczaj jeżeli coś wchodzi w modę to prawie każdy to ma.  Ostatnio w mojej szkole dużo dziewczyn nosi takie same buty.  Nie ukrywam że też mi się podobają, ale nie znaczy to ze kupię je od razu..  Wolę kupić buty które są oryginalne,  A nie takie które cała szkołą nosi.  Od pewnego czasu zauważyłam też ze zdjęcia które zasłaniają twarz ręką, włosami czy też emotkami są bardzo popularne. Praktycznie co 3 osoba robi takie jak to mówią "selfi".



Na świecie są miliardy ludzi i  większość żyje swoim życiem.
Ale dlaczego inni udają ?
-ponieważ nie mają swojego życia,
-prawdopodobnie nie umieją w siebie uwierzyć,
-chcą być bardziej lubiani, więc zachowują się jak bardziej lubiana osoba od nich ?


Tak naprawdę robią to na przymus. Jeżeli dana osoba zrobi zdjęcie z zasłoniętą twarzą, to ja też, mimo że nie podobają im się takie zdjęcia. Ona lubi fotografię, to ja też zacznę, lecz nic o robieniu zdjęć nie mam pojęcia, przecież to nie takie trudne nauczę się. Tylko trzeba pamiętać, jeżeli nie masz smykałki do tego i szczerze nie lubisz tego to po co to robisz ? By przypodobać się tej osobie?




PAMIĘTAJ! BĄDŹ SOBĄ, bo to pierwszy krok do tego by spełnić swoje marzenia. 

Jeżeli będziesz udawać kogoś innego to nigdy nie będziesz szczęśliwy, a twoje marzenia nie zostaną spełnione przez ciebie.
Bądź sobą, walcz o swoje i rób to co kochasz.

7 komentarzy:

  1. Oj ile ja znam osób, które wyglądają tak samo, zachowują się tak samo, wszystko robią tak samo, a mówią, że są oryginalne. A co do butów, u mnie w szkole na szczęście już się uspokaja moda na biało-czarne superstary i coraz więcej osób kupuje inne buty, i wreszcie panuje różnorodność :)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powinno się udawać kogoś kim się nie jest, fajny post!


    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W naszym środowisku nastolatków udawanie kogoś innego to częsty problem, ale każdy z nas mimowolnie zachowuje się inaczej w różnym towarzystwie. Oznacza to, że powinniśmy pracować nad byciem sobą, a nie byciem kimś innym.
    Pozdrawiam ;) Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorsze jest to, kiedy ludzie zachowują się zupełnie inaczej w różnym środowisku. Z jednymi są mili, a z drugimi nagle stają się wrednymi mendami. Typowa fałszywość, aby przypodobać się danej społeczności. Brrr nie lubię takich ludzi. Zapraszam do mnie w wolnej chwili
    http://littleewolf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się z Tobą, ale co do tego, że dużo osób robi takie same zdjecia miała bym swoje zdanie. Co prawda dużo osób robi podobne zdjęcia, czerpie od siebie inspiracje i nic do tego nie mam, chyba, że już ktoś serio robi zdjęcie, ale taki styl zdjęcia mu się nie podoba, ale robi, żeby być jak inni i wgl...
    AnotherLucy595.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie z Toba lepiej byc soba niz udawac kogos fajnego itp :D Fajny post :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń